Lojistik Defteri
Yayıncılık ve Aracılık Hizmetleri

DHL Freight, “EVO” yu Türkiye’de Kullanıma Açtı

916

Gelişmelerden hızlı bir şekilde haberdar olmak için sayfamızın bildirim sistemine abone olabilirsiniz.

DHL Freight’in Avrupa pazarındaki temel ürünlerine yönelik tek operasyonel BT platformu olan EVO, gönderilerin yönetiminde yolculuk boyunca tam şeffaflık sağlamasının yanında gerçek zamanlı yönlendirme bilgilerine erişim ve idari işler için en yüksek derecede otomasyon ve hizmet kalitesini de beraberinde getiriyor.

Avrupa’nın önde gelen karayolu taşımacılığı hizmet sağlayıcılarından biri olan DHL Freight, Avrupa’daki tüm DHL Freight operasyonları için yenilikçi Taşımacılık Yönetim Sistemi’ni (TMS) sunarak yeni adımlar atıyor. EVO yılın başında, Türkiye’de altı terminal ile başarılı bir şekilde dalga dalga yayıldı. Uygulama, Macaristan ve Slovakya gibi bir sonraki pazarlarda plana uygun olarak işlemeye devam edecek.

Tüm üretim zinciri boyunca optimizasyon

“EVO Deutsche Post DHL Group’un “Strategy 2025 – Dijital bir dünyada mükemmeli sunmak” stratejisi ile ilişkili bir başka girişimdir. Hem verinin kullanılabilirliği hem de veri kalitesi işletmelerin başarısı için giderek daha belirleyici etkenler haline gelmekte. Bu tek birleşik platform Avrupa genelinde, kuruluşumuzun dijitalleşmeden ve otomasyondan nasıl yararlanabileceğini gösterirken aynı zamanda verimliliğimizi bir üst seviyeye taşıyarak müşterilerimizin ve de çalışanlarımızın günlük yaşamlarını sadeleştiriyor” şeklinde açıklıyor DHL Freight’in CEO’su Uwe Brinks.

Sistem, ‘evrim’ kelimesine atıfta bulunarak temel iş operasyonları için tüm işlevleri birleştiriyor. Var olan bir çerçeveyi baz alan sistem, DHL Freight operasyonlarının belli gereksinimlerini karşılamak için tamamıyla kurum içinde geliştirilmiş ve özelleştirilmiştir. Platform, sipariş girişinden yönetimde faturalandırmaya ve operasyonlarda sipariş toplamadan teslimata kadar uzanan BT süreçlerini birleştirir. Temel ürünlerin tümü için tek bir BT platformu kullanmak DHL Freight’e, verimliliğini ve raporlama işlevselliğini artırması ve aynı zamanda uluslararası koordinasyonu kolaylaştırması için yardımcı olacaktır. Sipariş sırasında ve nakliyede, gönderi yönetimi sürecine tam şeffaflık sağlar. Dahası EVO, müşterilere tüm aktif hizmetlerin kapsamlı bir görünümünü gerçek zamanlı olarak verir. Bu yeni TMS’nin uygulanması, Hizmet Merkezleri’nin artan görünürlüğü ve optimize edilmesi nedeniyle geliştirilmiş müşteri hizmetlerine esin kaynağı olmaktadır.

DHL Freight’te EVO’nun adım adım uygulanması

“Yeni yılın başında EVO’yu Düzce ve Ankara’da uygulamaya başladık. İstanbul’daki merkez ofisimizdeki nihai kurulum Ocak ayının sonuna doğru tamamlandı. Bu, ülke genelinde çalışanlarımız için yoğun bir eğitim ve inceleme toplantılarıyla geçen şimdiye kadarki en heyecan verici yolculuktu,” diyor DHL Freight Türkiye Genel Müdürü Murat Kavrar. “Türkiye’deki terminallerimiz arasındaki etkileşimlerde daha yüksek hız, şeffaflık ve süreç verimliliğini şimdiden gözlemliyoruz ve diğer DHL Freight Avrupa operasyonlarıyla daha iyi bir bağlantı kurmayı bekliyoruz.”

Müşterilerimize sorunsuz bir nakliye garantisi vermek için yayılma, dalga dalga planlandı. Tüm süreç ve eski sistemlerin yer değiştirmesi 2022 itibarıyla başarıyla tamamlanmış olacaktır. “Yayılma için hazırlanmak ciddi bir görev. Her iş süreci dikkate alınmalı – küçük konular bile inanılmaz derecede büyük etkilere sahip olabilir. Ama buna değer! İşimizi daha önce hiç olmadığı gibi yönetiyor ve analiz ediyoruz.” şeklinde açıklamada bulundu DHL Freight Türkiye, BPM ve EVO Proje Müdürü Onur Uçar.

E-Bülten Aboneliği
Mail bültenimize abone olarak sektörel gelişmelerden hızlıca haberdar olabilir, bülten abonelerimize özel indirim ve fırsatlardan yararlanabilirsiniz.
Bültenimizden İstediğiniz Zaman Çıkış Yapabilirsiniz.

Sitemiz teknik, analitik ve pazarlama amaçlı olarak çerez kullanmaktadır. Bunu kabul ediyorsanız siteye göz atmaya devam edin. Kabul Et Devamını Oku